بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:17
بازديد از اين پست : 247

توماس فرمالن، مدافع بلژیکی بعد از اینکه انتقالش از آرسنال به بارسلونا نهایی شد، اظهار داشت که بازی در بارسلونا او را به بازیکن بهتری تبدیل خواهد کرد.

http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10611209_959047330779440_938645598_n.jpg

این مدافع میانی هفته گذشته برای انتقال به کمپ نو به توافق رسید و روز گذشته با مبلغ 19 میلیون یورو این انتقال صورت گرفت. و اکنون این مدافع 28 ساله معتقد است که حضور در میان بهترین بازیکنان جهان باعث پیشرفت وی خواهد شد و اشاره کرد که پیوستن به این باشگاه باعث افتخار اوست.

بنا به گزارش Goal، فرمالن به وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا گفت: "رؤیای بسیاری از بازیکنان، بازی کردن در این باشگاه است. شما با بهترین بازیکنان دنیا بازی می کنید و از این رو حضور در اینجا و بازی کردن در کنار آنها افتخار بزرگی است. این انتقال برای من خوب است چرا که اگر هر روز با این بازیکنان تمرین کنم، پیشرفت خواهم کرد. من در آرسنال بازی کرده ام و می دانم که اینجا خیلی متفاوت است.

ما باید در هر مسابقه پیروز شویم و درک می کنم که همیشه فشار وجود خواهد داشت تا خوب عمل کنیم، و این کاری است که من سعی می کنم انجام دهم. این یک کشور متفاوت، زبان متفاوت و یک فرهنگ متفاوت است. این چالش آسان نخواهد بود. من باید هرچه سریع تر با شرایط هماهنگ شوم و بعد از آن خواهیم دید."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »